First topic message reminder :
Учителски и ученически бисери
.Сега ще изпаднем в междучасие...
Асистент по "Теория на вероятностите" ФМИ
.Нека да сме живи и здрави, но главно живи, защото много здрави се споминаха.(професор по физика в СУ)
·Както сте яхнали чиновете, тъй и вас ще яхнат в живота. (учителка по философия)
·И мъжът, и магнетофонът имат по две глави - едната за запис, другата за възпроизвеждане. (из лекция по Аудио-визуални средства във ВТУ)
· Кой ще ми обясни разликата на различните постановки при свирене на обой? Ама, че сте тъпи! Всеизвесто е, че при Италианската школа са го лапали целия, а при Френската - до половината, с треперещ език!(учител по инструментознание в музикална гимназия)
· Колеги, тук трябва да се мъча докато стигна до удоволствието... в Германия като бях на специализация, направо ми го вадеха готов и започвах да работя по него . (асистент - ТУ-София)
· Имам уши на най-невероятни места. (учителка МГ Варна)
· Откъде се взе тоя прах? Излизайте, излизайте, че ще се опрашим. (учителка)
· Дойчо, не си играй с крокодилите! Няма да можем да ги съберем!(в час по практика в механотехникума във Варна)
· Подчертайте с кръгче (Учител по география)
· С две думи - вулканизъм (Учителка по география)
· Стройте се от мен до другото дърво (Учител по физическо)
· От тия два жълти триъгълника, ше избереме синия!(учителка по математика)
· Докато съм тук и ви чукам на тази маса ще мълчите. (учител)
· Ученици можете ли да си представите колко много насекоми е имало в палеолита, това не са стотици ,милиони , милиарди , а десет хиляди!!! (учителка по биология)
· Ученици, кой пожелание, ще ми носи топките...
В час по физическо
______________________________
Учителски и ученически бисери
.Сега ще изпаднем в междучасие...
Асистент по "Теория на вероятностите" ФМИ
.Нека да сме живи и здрави, но главно живи, защото много здрави се споминаха.(професор по физика в СУ)
·Както сте яхнали чиновете, тъй и вас ще яхнат в живота. (учителка по философия)
·И мъжът, и магнетофонът имат по две глави - едната за запис, другата за възпроизвеждане. (из лекция по Аудио-визуални средства във ВТУ)
· Кой ще ми обясни разликата на различните постановки при свирене на обой? Ама, че сте тъпи! Всеизвесто е, че при Италианската школа са го лапали целия, а при Френската - до половината, с треперещ език!(учител по инструментознание в музикална гимназия)
· Колеги, тук трябва да се мъча докато стигна до удоволствието... в Германия като бях на специализация, направо ми го вадеха готов и започвах да работя по него . (асистент - ТУ-София)
· Имам уши на най-невероятни места. (учителка МГ Варна)
· Откъде се взе тоя прах? Излизайте, излизайте, че ще се опрашим. (учителка)
· Дойчо, не си играй с крокодилите! Няма да можем да ги съберем!(в час по практика в механотехникума във Варна)
· Подчертайте с кръгче (Учител по география)
· С две думи - вулканизъм (Учителка по география)
· Стройте се от мен до другото дърво (Учител по физическо)
· От тия два жълти триъгълника, ше избереме синия!(учителка по математика)
· Докато съм тук и ви чукам на тази маса ще мълчите. (учител)
· Ученици можете ли да си представите колко много насекоми е имало в палеолита, това не са стотици ,милиони , милиарди , а десет хиляди!!! (учителка по биология)
· Ученици, кой пожелание, ще ми носи топките...
В час по физическо
______________________________
.. Hell is a teenage girl ..